Ми гарантуємо ідеальний стан придбаних Вами товарів. Тому, що всі коробки при прийомі перевіряються на предмет механічних пошкоджень та цілісності. Також з моменту прийому від виробника до моменту нашого пакування та відправки все фіксується відеонаглядом. У випадку пошкоджень, такий товар не відправляється. Весь товар застрахований, тому, перед тим як отримати посилку обов’язково оглядайте замовлення в присутності кур’єра чи на відділені пошти.
В разі виявлення пошкодження при прийомі товару (побиття, тріщини, потертості чи брак) потрібно відмовитися від отримання, та якнайшвидше повідомити нас по телефону, або повідомленями в месенджер. Також необхідно надати інформацію про номер замовлення, або номер телефону по якому формувалося замовлення для того, щоб ми відправили новий товар або повернули кошти. Детальніше про повернення коштів тут.
Також, компанія діє відповідно до закону «Про захист прав споживачів», який гарантує Вам можливість повернення товару протягом 14 днів з моменту покупки. У зв'язку з тим, що інтернет магазин Glance.ua здійснює доставку продукції по території всієї України (окрім тимчасово окупованих територій), момент здійснення покупки позначається не з дати оплати Вами, а з моменту фактичного отримання Вами продукції у кур'єра. У разі повернення, необхідна наявність на руках накладної, в якій вказана фактична дата видачі посилки.
Згідно з ЗУ “Про захист прав споживачів” покупець має право обміняти чи повернути товар назад до магазину в період 14 днів.
Є 2 випадки повернення або обміну: товарів з браком (неналежної якості) та товари належної якості, які з будь-яких причин не підійшли покупцю.
Повернення та обмін товарів неналежної якості (з браком).
Покупець має право повернути товар на протязі 14 днів з моменту покупки. Для оформлення, потрібно звʼязатися з нами за контактами вказанними на сторінці “Контактна інформація” та запросити оформлення. Менеджер підкаже як відправити товар до нас, та попросить у вас номер картки банку у випадку повернення. Якщо брак підтвердився, ми зробимо вам повернення коштів або обміняємо на аналогічний товар.
Процес зазвичай займає до 7-ми робочих днів, ми отримуємо товар висилаємо інший на обмін або повертаємо вам кошти на карту. У такому випадку зворотню доставку сплачуємо ми.
Повернення та обмін товарів належної якості (за бажанням покупця).
Покупець має право повернути товар на протязі 14 днів з моменту покупки. Для оформлення, потрібно звʼязатися з нами за контактами вказанними на сторінці “Контактна інформація” та запросити оформлення. Менеджер підкаже як відправити товар до нас, та попросить у вас номер картки банку у випадку повернення.
Можливість обміну і повернення поширюється тільки на новий товар, який не був у використанні і відповідає таким критеріям:
- відсутність подряпин, відколів, потертостей та інших пошкоджень;
- товар не піддавався збірці і монтажу, з повним збереженням його товарного вигляду;
- збереження цілості упаковки товару та всіх її складових;
- повна комплектація товару з ярликами, інструкцією і заводським маркуванням;
- товари, які виготовлялись під індивідуальне замовлення клієнта.
У такому випадку зворотню доставку сплачує покупець. Процес зазвичай займає до 7-ми робочих днів, ми отримуємо товар висилаємо інший на обмін або повертаємо вам кошти на карту. У такому випадку зворотню доставку сплачуємо ми.
У нашому інтернет-магазині можна повернути будь-який придбаний у нас товар.
Можливість обміну і повернення поширюється тільки на новий товар, який не був у використанні і відповідає таким критеріям:
- відсутність подряпин, відколів, потертостей та інших пошкоджень;
- товар не піддавався збірці і монтажу, з повним збереженням його товарного вигляду;
- збереження цілості упаковки товару та всіх її складових;
- повна комплектація товару з ярликами, інструкцією і заводським маркуванням;
- товари, які виготовлялись під індивідуальне замовлення клієнта.
За винятком гарантійних випадків, покупцем оплачується вартість транспортних послуг з повернення товару, в розмірі вартості доставки. При виникненні рекламаційних випадків, необхідно надіслати на електронну пошту, або в месенджер фото пошкодженого елемента виробу, а також інформацію з номером замовлення. Рекомендуємо Вам ознайомитися з випадками, які не входять до переліку гарантійних випадків на сторінці «Гарантія».